Modem ZyXEL U-336 E

Autor: Marcin Mydlak (kenickie_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 15:10:43 MET DST

Cześć.

Mam małe pytanko dotyczące mojego modemu.
Czy ktoś z Was wie coś na temat upgrade'u tego (tytułowego)modelu do 56k? W
jakimś cenniku spotkałem z ofertą upgrade'u, jednak po informacje należało
zadzwonić do tej firmy. Sęk w tym, że nie pamiętam co to za firma.
Może ktoś z Was mi pomoże? Z góry dzięki.

PS. Jak można to prosiłbym o ew. info na priva.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
kenickie_at_poczta.onet.pl