Problemy z kartą graficzną POMOCY!!!!

Autor: Almight (almight_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 23:16:19 MET DST

Po zainstalowaniu karty graficznej AGP(nie ważne jakiej próbowałem z kilkoma i zawsze jest tak samo) po uruchomieniu Windowsa
pojawia sie tylko czarny ekran!!! Co to może być????
Zaznaczam że próbowałem sztuczek ze zmianą klawiatury z polskkiej na angielską(RIVA 128ZX), karta działa przy najniższych
ustawieniach(16k,640x480), problem pojawił sie po instalacji Windows 98 SE - wcześniej było dobrze więc problem tkwi w jakichś
ustawieniach - ale nie wiem jakich. Typ karty nie ma znaczenia bo tak samo jest z każdą ale podaje - jest to:
RIVA 128/ZX 1.70Y
AGP-300S REV:3,2
GP38
ICIP CB-11 9916(to wszystko co wypisał na niej producent)
karta jest napewno sprawna a sterowniki dobre!!!! - sprawdzalem na innym kompie działa!!!
A monitor to Dewoo 518B(bodajże).
Dlaczego to może nie działać??? Jeśli ktoś ma jakkieś sugestie to z góry DZIĘKI!!!

Almight