Re: Kombajn SAMSUNGA

Autor: Fil (filip71_at_poland.com)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 19:48:20 MET DST

> Co sadzicie o stacji CD ktora nazywa sie chyba COMBO SAMSUNG, i laczy w
> sobie DVD, (CD) i CDR? Czy warto w takie cos zainwestowac? Osobno byloby
> znacznie drozej, razem ok 1.000 zl.

Jeżeli chcesz używać combo jako cd to odradzam padnie Ci szybciej.
Zainwestuj w oddzielny CD.
Ponadto ja miałem DVD Samsunga i uważam, że nie warto czegoś takiego mieć:
-bardzo kiepska korekcja błędów;
-nie czytał ok. 25% płyt CD (tych tłoczonych w firmie TAKT można zapomnieć)
- mała ryska na płycie DVD (a takich jest pełno na płytach z wypożyczalni) i
film stopuje.
Po prostu kicha.
Zmieniłem na Pionieera i łyka wszystko.
Kup oddzielne komponenty.
Np.
-Nagrywarka Teac 4x4x32 po 599zł (promocja w FF
Computers w internecie)
-dvd Pionieer 115 w Łodzi po 577zł ew. inny.
Niewiele drożej lub podobnie
Pozdro
Fil

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/