Re: Karta muzyczna Aztech ISA !!!NIE NAGRYWA!!!

Autor: zasadka (zasada_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 21:33:43 MET DST

> Pomozcie dobrzy ludzie.
> Karta działa poprawnie jesli chodzi o odtwarzanie zarówno muzyki z CD jak
> *.wav *.mid i inne.
> Natomiast zupełnie nie nagrywa ani przez "Mic-In" a ni przez "Line-In".
> Dźwięk wychodzi zarówno przez Spk-Out i Line-Out.
> Co może być?
> Czy mogłaby to być kwestia sterowników czy polowa karty jest walnięta?
> Czy do Aztechów potrzebne jast jakieś specjalne oprogramowanie, żeby móz
> nagrywać z urządzeń zewnętrznych.

acha
zeby bylo ciekawiej to dzwiek wpuszczany przez Line/Mic-In słychać na
słuchawkach.
Wiec to chyba cos ze sterownikami co?
Sa zainstalowwane standardowe z Win98
cos takiego [...] 2320 (WDM) [...]
Na stronie Aztecha sa tylko sterowniki do Sound Galaxy, czy to sa dobre
sterowniki?

Cala sytuacje pogarsza fakt, ze to jest karta mojego kolesia, ktory ma ja w
swoim komputerze i kontaktujemy sie tylko telefonicznie :-(((((

Tomek