Zepsuty FDD? Pipanie przy resecie CUSL2

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 21:33:37 MET DST

Witajcie po przerwie.

Wlasnie zlozylem nowy sprzeciorek opaty na CUSL2. Wlasciwie wszystko byloby
wspaniale ale:
- nie moge odpalic FDD. Zanioslem naped wraz z tasma do serwisu gdzie
sprawdzili to i powiedzieli ze wszystko jest OK. Naped caly czas ma zapalona
diodke i nie odpowiada na jakiekolwiek rzadania. Czy wiecie co moze byc
przyczyna takiego stanu rzeczy? Czyzby uszkodzony kontroler FDD na plycie
glownej?
- przy restarcie komputerka slychac dwa krotkie pokniecia (wczesniej bylo
jedno + dwa). Co to oznacza? Czy jest to normalne (wydaje mi sie ze nie
poniewaz zmienila sie ilosc i sekwencja pokniec)?

Prosze pomozcie. Juz nie mam sily (a tak sie cieszylem ze bede mial nowy,
lepszy i silniejszy sprzet) :(.

Pozdrawiam
P.

             ANTYSPAM w adresie