problemy z IRQ

Autor: Marek (1970_at_marziel.freeserve.co.uk)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 20:53:12 MET DST

witam,
mam staly i ciezki problem z nagrywarka RW, chodzi na USB. probowalem
wszystko, oprocz ostatniej sugestii serwisu - na IRQ11 powinien byc tylko
ten USB Host Controller. A u mnie sa:
IRQ11 Creative SB Live!
IRQ11 IRQ Holder for PCI Steering
AMD 756 PCI to USB Open Host Controller
nie mam zadnych "problemow" , ani "konfliktow", ale podobno nie powinno byc
na tych przerwaniach wiecej niz po 2 urzadzenia.
kiedy probuje "przesunac" ktorykolwiek z nich (Device Manager, wybor...
Properties/Resource/Change Setting, dostaje mila wiadomosc:
this resource setting cannot be modified. o, zesz ty...!!!
nie wiem, czy "zepchniecie" tych dwoch (Creative Sb i IRQ Holder
gdziekolwiek indziej (gdzie???) cokolwiek by pomoglo, ale zanim nasmaruje
ten ciezki list do producenta (wyslany ze sprzetem), to chcialbym sie
upewnic - i wyprobowac co sie da. niewiele mi juz zostalo.
czy da sie cos z tym zrobic?
podobno mam szanse, jesli przeniose karte muzyczna do innego slota.
a co z tym IRQ Holder?
i w ogole co to za licho???
marek