Re: Problem z dzwiekiem Canal+ :(

Autor: Leszek Bogdański (leszek.bogdanski_at_enter.net.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 20:26:12 MET DST

Użytkownik "Adam Grzybowiński" <grzyba_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam karte Avermedia Phone98, program borgTv2.55 i w zaden sposob nie moge
> uzyskac w dekodowanym w celach poznawczych :) Canal+.
> Probowalem juz wszystkiego i nic, slysze tylko nie zdekodowany dzwiek,
obraz
> jest ok.
> Dzieki za ew. pomoc.

Mam to samo. Poza tym w MoreTV mialem juz zdekodowany dzwiek za pomoca
Perfect Audio, ale po przelorzeniu tunera (Aver TVPhone w/VCR) z PCI 1 do 2
(lub z 5 do 4 -juz nie pamietam)(zmiana IRQ z 10 (to samo co grafika) na 5)
programik ten zaprzestal dekodowania dzwieku. Duzo rzeczy chrzani sie z tym
tunerem, np. nie moglem zainstalowac Windy przy wlozonym tunerze (zaraz po
instalacji liczne i dziwne zwisy) - winda instalowala sie prawidlowo przy
wyjetym tunerze, dopiero pozniej moglem go wsadzic i dodac stery.

Na dodatek podam jeszcze jedna ciekawostke zwiazana z Borg TV:
w kilku rozdzielczosciach (np. 1152x864) kiedy mam ustawione odswierzanie
ekranu na 100Mhz po uruchomieniu Borga 2.55 wyskakuje komunikat "nie moge
zainicjowac DirectDraw13", kiedy daje 85Mhz jest OK.
Sprawdzalem DirectX control panel i moja karta (tnt2 na detonatorach 6.18)
obsluguje wszystkie potrzebne tryby overlay. Dodam, ze w celu uzyskania
prawidlowej pracy oryginalnego softu do tego tunera mam w rejestrze
ustawiony overleymode na 2.

Na koniec:
nie dzialal mi tryb fullscreen w dolaczonym do tunera sofcie - oto jaki
dziwny (i jednoczesnie skuteczny) sposob zaproponowal mi Support Aver'a:
Dear Sir

Thank you for supporting our product.

Here is a tip,you may try it first.
1.Set the screen resolution in 640*480 16 bit.
2.startup our application,use the Full Screen function.if it works,then try
next step.
3.exit our application.
4.set the screen resolution in 800*600 16 bit.
5.startup our application again.
6.use the Full Screen function again.

If you can pass the 6 steps,then you may use the full screen function
ordinary in the future. =)

Best Regards

Pozdrawiam
Leszek