Re: Seagate SeaShell - cos niesamowitego !!

Autor: Wojt_at_s
Data: Fri 22 Sep 2000 - 19:54:01 MET DST

> Sprzedawcom pewnie tez z rak wylatuja, bo dwa razy "udalo" mi sie
> kupic noweczki z 200 KB bad'ow.
> Ja swojego Caviara 3,2 tylko mniej delikatnie polozylem na biurko, i
> po nim!

jak sobie spokojnie siedza nieruchomo to tez sie chrzania
mialem 8.4GB U4 - zaczal walic glowicami po wlaczeniu kompa
po wymianie dostalem szybszy, cichszy i z dwa razy wiekszym cachem - seria
U8
i troszke zaluje ze nie dali mi sprawnego U4 bo ten juz nie dziala z
wlaczonym DMA
na magistrali 75 (PCI=37.5)