LapLink i port szeregowy.

Autor: Beniamin Zaborski (beniamin_z_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 17:57:23 MET DST

CZ!
Chcę połączyć dwa komputery ze sobą. Planuje wykorzystać do tego program
LapLink 7.5. Jakie połączenie proponujecie. Ja myślę o zwykłym kablu
szeregowym z wykorzystanie portów COM. Taki sposób wydaje się być najtańszy.
Do jakiej odległości można łączyć komputery przez kabel szeregowy -
słyszałem, że maksimum 5m, czy to prawda ? Jaki transfer można uzyskać przy
takim połączeniu ? Czy taka metoda połączenia ma sens. Jaki jest koszt 1m
kabla szeregowego ???
Dzięki z góry za wszelkie sugestie.

Beniamin
beniamin_z_at_poczta.fm