Odp: Drukarka: Laser czy atrament?

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 12:10:52 MET DST

Cześć!
Najgorszy problem jest w W2k
Jedyne sterowniki są dołączone do systemu i nie ma nowszych.
Marginesy strony są bardzo dziwne, najbezpieczniej drukować z marginesem
2cm.
Ale i tak wydruk będzie przesunięty do dołu.
Wydruki z Worda są drukowane od końca, od ostatniej strony, od dołu kartki.
Zaradziłem temu WŁĄCZAJĄC w opcjach "drukuj od końca" - coś tu jest zupełnie
skaszanione.
Kolorów nie udało mi się ustawić - zawsze są ciemniejsze.
Wydruki w trybie szybkim są "faliste" w normalnym trybie tego nie widać,
czyżby złe pozycjonowanie głowic?

Osobna sprawa to buforowanie - co zrobić gdy kartka zostanie źle wciągnięta?
Są 2 wyjścia:
1. wyłączyć drukarkę przyciskiem, usunąć zadanie z kolejki, czasem się
udaje.
    Raz zmarnowałem 3 strony na walkę z tym urządzeniem, za diabła nie
chciał wywalić wydruku z bufora.
2. drukować bezpośrednio do drukarki (sucks).

Pozdrawiam i mam nadzieję że ktoś rozwiązał choć część tych problemów.