Abit BE-6

Autor: GAS (cezargas_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 11:52:27 MET DST

Witam!
Ostatnio kupiłem płytrę Abit BE6-II i po podłączeniu myszy na PS2 i
uruchomieniu Win kursor stoi w miejscu (ewentualnie rusz sie w poziomie o
pare cm). Po podlaczeniu tek myszy przez przejciowkie do COM wszystko jest
OK. Probowalem z innymi myszami z takim samym rezultatem. Sterowniki od
myszy sa zainstalowane (choc przeciez powinna dzialac i bez instalacji
sterownikow).
Wobec tego mam pytanie - czy ktos spotkal sie z czyms takim? Moze to plyta
jest uszkodzona albo trzeba cos ustawic w BIOS'ie.?
GAs

            Czarek Gasiorowski
          cezargas_at_hotmail.com
                ICQ: 40261819