Re: Duży dysk na starym sprzęcie.

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 11:32:00 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message
> Hi,

Jest to trochę

> Musisz zainstalować program typu Disk Manager dostarczany przez
producenta
> dysku, który zniesie ograniczenie BIOSu na pojemność dysku (te
8 GB). Wtedy
> DOS zobaczy całą powierzchnię dysku i będzie prawidłowo
obsługiwał partycje.
> Linux też powinien sobie poradzić.

oczywisice mozesz tak zrobic jak napisal Radek, ale ... w takim
przypadku w razie jakiejkolwiek awarii bootsectora pozegnasz sie
z zawartoscia dysku (chyba ze obecne disk managery maja opcje
odzyskiwania danych)
Napisales ze jest to plyta Intel'a wiec na pewno intel zrobil do
niej bios ktory obsluguje duze dyski. Wejdz na strone Intela i
poszukaj, lub podaj mi dokladny typ plyty glownej to Ci podesle
plik z nowszym biosem.

SLawek