Re: AMD DURON itp.. ????

Autor: Ala (partur_at_enter.net.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 10:25:49 MET DST

A ja najbardziej polecam intela model pIII 1,13GHz. Jest tak super stabilny
i niezawodny, że intel wycofał go ze sprzedaży. Ja mam duron 700 na asusie
a7v z kartami Ati r128 vivo oraz sblive i żadnych problemów pod win9x i
linuxem.

Artur partur_at_enter.net.pl

Użytkownik Jarosław Czupa <josef_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qe8s3$74g$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...