Duży dysk na starym sprzęcie.

Autor: Wojtek Morański (tenor_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 09:19:31 MET DST

    Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić co się dzieje gdy do sprzętu klasy pentium
100 MHz na płycie Intel Zappa podłącza się segate'a 20GB? Jest to trochę
dziwne: DOS widzi tylko pierwsze 8GB i przez to nie da się poprawnie ustawić
Partycji. Windows wprawdzie widzi cały dysk ale pod niego nie mam żadnych
narzędzi do partycjonowania "w locie". Jedynie pod Linuxem mogę mieszać
partycjami. Ale Jak ustawię w Linuxie partycję FAT 32 to podczas zapisu na
niej pod Windą zostaje zamazana tablica partycji dla Linuxa (tzn system
startuje ale nie uruchamiają się żadne programy które są na /usr - to jest
druga partycja Linuxa)).

--
Wojtek Morański
tenor_at_klub.chip.pl