Re: Jak ograniczyc dostep do danych ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 04:23:44 MET DST

On Thu, 21 Sep 2000 19:18:03 +0200, "Necroscope" <necro_at_go2.pl> wrote:

>Jak zabezpieczyć pozostałe partycje przez odczytem ?
>Najlepiej żeby w ogóle nie były widoczne pod systemem
>oprócz tych dwóch, powiedzmy C: i G:

Ja Ci proponuję z kolei użyć programu PartitionMagic i za jego pomocą
ukryć partycje D: E: F:. Wtedy będą one kompletnie niewidoczne i
niedostępne. To trochę tak z grubej rury, ale wydaje mi się, że
najskuteczniejsze.
No chyba, że rodzeństwo zna się dobrze na kompach i wie o co biega w
partycjac i całej tej reszcie.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków