Re: Monitor Samsung 700 IFG

Autor: Piotrek (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 02:14:51 MET DST

Chyba IFT... jest OK ale zaden wypas jak za ta cene. Zalezy do czego
potrzebujesz, ale mozesz tez kupic cos na FD Trinitronie lub Diamondtronie
(ViewSonic) jak Ci paski nie przeszkadzaja.
Na moj gust w plaskich 17' wieksze roznice zdarzaja sie pomioedzy
egzemplarzami niz modelami roznych producentow wiec sobie go dobrze obejrzyj
zanim kupisz.
Piotr
Użytkownik Grzegorz Duda <dudik_at_kki.net.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1tdkss83niej9qldfgg6rrdhjkqm2jbiru_at_4ax.com...