Gigabyte GA-6bx7+ - Problemy!!!!!?

Autor: RaD (brp_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 21:27:54 MET DST

Witam !!
Zakupiłem ostatnio ww. płytę główną i mam niemały problem...
Zainstalowałem, poustawiałem i co ważne podłączyłem wszystko zgodnie z
instrukcją.
Jest to płyta ATX i oczywiście znajduje się w odpowiedniej obudowie...
Lecz po tych wszystkich zabiegach okazało się że... "komp is dead."
Zero reakcji...?
Spędziłem przy nim troszkę czasu i wyszło na jaw że tzw: "Soft Power
Connector"
 do którego podłączony był kabelek z obudowy o nazwie "Power SW" nie spełnia
swego zadania i nie uruchamia komputera.
Po dłuższej zabawie udało mi się zmusić PC-ta do odpalenia ale dopiero gdy
zmieniłem J15(System after AC back) na Full On i wyłączyłem na kilka sekund
kabel zasilający.
Dało to oczekiwany efekt i komp odpalił się bez najmniejszych problemów i
był w pełni sprawny.
Następnie po wejściu do Biosu testowałem różnego rodzaju ustawienia:"Power
Management>Soft-Off by PWR-BTTN" oraz z opcjami: PS\2 Mouse Power On &
Keyboard Power On"
Nie musze już nadmieniać że nie dało to żadnego efektu i cały czas Power
Switch nie działa...

Tak więc nie wiem o co z tym chodzi ????????????????????????????????
Czy to wina Płyty????
Był bym rad za kilka rad :-)
brp_at_poczta.onet.pl