Re: Jaka płyta główna najlepsza pod Durona?

Autor: pippin_at_poczta.fm
Data: Thu 21 Sep 2000 - 18:18:21 MET DST

Tylko cena asusa jest w tej chwili odjazdowa. Abit jest sporo tanszy nawet
wersja z RAIDEM na twardziele. Aha mój asus a7v nie ma opcji uruchamiania z
klawiatury lub myszy. Jestem bardzo zawiedziony. A tak przy okazji plyt
asusa jak ustawic bios, zeby komputer przy starcie dal mi mozliwosc wyboru,
z którego urzadzenia ma wystartowac(HD,CD,ZIP,FDD)? Pare razy udalo misie to
osiagnac ale nie wiem jak to zrobilem - cos nacisnalem przy starcie peceta
ale nie przyuwazylem co.

Artur partur_at_enter.net.pl