wielkosc fontow pod NT

Autor: Michał Drozd [tope (toper_at_educom.lublin.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 18:47:19 MET DST

Witka!
Mam taki problem: ustawilem sobie w Display/Appearance wielkosc ikon
fonty, i takie tam. Po uruchomieniu ICQ mam straasznie male fonty
w contact list, badzo duze w ICQ/preferences itp - nie wiem co sie dzieje.
Podobnie w innych programach (np w Administrative Tools)-
menu i title bar okienek jest OK, ale fonty w oknach są albo bardzo
duze albo bardzo male..
Gdzie moge to ustawic? Bo zaczynam juz wymiekac..
      -->toper

--
Pozdrowienia,
 Michał Drozd [toper]                          mailto:toper_at_irc.pl