Re: Dźwięk stereo przez karte TV a kablówka !!!

Autor: Adam Stawiszyński (stawek_at_mazurek.man.lodz.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 16:24:28 MET DST

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark_at_post.pl> napisał w wiadomości
> A próbowałeś BorgTV + bRadio Pro + bRemote?

Próbowałem. BorgTV wyświetla obraz lekko gorszej jakości (nie wiem jak to
możliwe, ale jest więcej śniegu, nie sprawdzałem po zakupie wzmacniacza, a
propos przepłaciłeś więcej niż 10PLN, ja za regulowanego Badmora zapłaciłem
24.90), poza tym denerwuje mnie ta różowa siatka jak wyświetla nazwę kanału
(żeby ona była tylko tam gdzie jest napis to bym przeżył, ale to jest pół
ekranu). Niestety bRemote jest dla mnie jeszcze pomyłką. Przede wszystkim
nie zauważa drugiego naciśnięcia klawisza (trzeba najpierw nacisnąć jakiś
inny), co powoduje, że jak chcę coś ściszyć, to robię VolumeUp + Yellow na
przemian. Czasem trzeba kilka razy powtórzyć naciśnięcie klawisza, żeby
łaskawie zauważył. Takie działanie nie jest dla mnie do zaakceptowania.
Jedynie bRadioPro działa elegancko. Ale brak możliwości przełączenia
radio/TV niestety niweluje jego zalety. Tak więc czekam na nową wersję Borga
(który jest mimo wszystko o niebo lepszy od JTV, ale na moim sprzęcie wymaga
jeszcze małych popraweczek) będąc zadowolonym z tego, co daje mi
oprogramowanie fabryczne.