Odp: Testy Duron'a - czy warto ? [dlugie]

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 13:01:05 MET DST

Test byl bardzo dobry ale powinienies podac dokladniejsze parametry plyty.
Istnieja conajmniej 3 wersje tej plyty 7ZX z dual BIOS i SB 128 + 1 ISA
7ZX - 1 bez ISA i z SB128
7ZX -1 bez ISA i AC'97
Oficjalnie 7ZX-1 nie ma odmian ale w manualu wyraznie pisza o wbudowanym
chipie CM-####
(nie pamietam numeru), obsluguje on cyfrowe wyjscie dla dzwieku. Nic takiego
nie zauwazylem u siebie.
A props: wersje najlepiej ustalic patrzac na naklejke producenta na pudelku.
To chyba jedyna rzecz której nie produkuja tasmowo.

Sam mam prawie identyczna konfikuracje oprócz HDD - mam IBM 30GB DTLA.
Komputera nie nie uwazam do gier wiec bardziej interesowalyby mnie testy
aplikacyjne,
- Office 2000,
- SQL Server 7.0,
- kompilacja w VS 6.0.