Re: HP610C - problem!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 12:17:30 MET DST

Użytkownik "Mirek B." <mirek_at_w-sieci.com> napisał w wiadomości
> Witam Szanownych Grupowiczow!
>
> W swojej HP 610C napelnilem kartridz tzw. 'napelniaczem'. Zaraz po tej
> operacji bez problemu wydrukowalem ok. 80 stron A4. Nastepnego dnia po
> wlaczeniu drukarka przywitala mnie dziwnym, glosnym dzwiekiem i juz nie
> chciala niczego drukowac (pojawial sie komunikat o niemoznosci przeslania
> dokumentu do drukarki).
>
> Analogiczny problem ma moj kolega i obaj nie wiemy co zrobic. Wydaje nam
> sie, ze atrament mogl wyciec ze zbiorniczka i spowodowac jakies uszkodzenie.

> [...]
Owszem. Ale wymaga to zakupu nowego kartridga ;-). Niestety, ten napełniany
już nie nadaje się do użytku. Miałem podobną sytuację, skończyło się wizytą w
serwisie gdzie z niejakim zdumieniem stwierdziłem, że drukarka jest OK... I
dalej nie wiem, jak zabezpieczono te kartridge przed napełnianiem. W
poprzednich seriach ten problem nigdy nie występował.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki