Re: Problem z DVD LG

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_interia.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 12:02:52 MET DST

Użytkownik Piotrek Łukasik <plukasik_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qaokd$76l$1_at_news.tpi.pl...
> Co jest?
> Jest DVD rom firmy LG, jakies sterowniki do tego byly, zwykle CD czyta bez
> problemu, system wykrywa go poprawnie, a plyty DVD nie chce ruszyc, nawet
> eksplorator nic nie pokazuje ??? model to jest DRD-841B (jesli moze to w
> czyms pomoc).

Miałem ten sam problem że nie czytał Dvd ale była to wina programu do
nagrywania pakietowego Packet Cd ktore mialem zainstalowane do nagrywarki.
Jesli masz cos w tym stylu to odinstaluj bo to nie nierozpoznaj plyt DVd .
Jesli nie to moze to byc uszkodzony laser dla dvd spotkalem sie z takim
czyms wczesniej Dvd Lg czytal normalnie i poprawnie plyty Cd ale Dvd ani
rusz. W tym wypadku propnuje sie skontaktowac z serwisem