Re: Szukam programiku do wylaczania kompa o zadanej godzinie

Autor: Grzegorz Kurczyk (control_at_post.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 10:37:17 MET DST

Użytkownik Piotr Wysocki <wysocky_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qa76e$f31$1_at_news.tpi.pl...
> Witam !
>
> Szukam programiku, ktroy pozwoli mi wylaczyc komp o zadanej godzinie,
> wiem ze taka mozliwosc ma np. Borg TV, ale w tym kompie nie mam karty TV.
>
> Potrzebne mi bylo to np. wczoraj. Kompresowalo sie 800MB Rarem, skonczylo
> okolo 1:30 w nocy, a komputer wylaczylem ... gdy obudzilem sie rano.
> Chcialbym mu ustawic, aby sie wylaczyl np. o 2:00 i spokojnie isc spac.
>
> Dziekuje za odpowiedz.
>
> Piotr Wysocki
> wysocky_at_poczta.onet.pl

Witam.
Dołączam się do pytania. Ale w moim przypadku rozwiązanie z win98 odpada.
Słyszałem (i pewnie tak jest), że funkcję wyłączania płyty ATX realizuje
jakieś przerwanie systemowe w BIOSie. Czy ma ktoś jakieś informacje na ten
temat?

Pozdrawiam
Grzegorz