Windows 2K i modem Zoltrix 33,6 ISA wewnetrzny

Autor: InSane (insane_at_station75.com)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 09:25:03 MET DST

Witam

mam problem, otoz zamarzylo mi sie przejscie na Win2K (pomijam tutaj
zasadnosc takiego przejscia...) i nie wiem czy moj modem:
Zoltrix 33,6 ISA wewnetrzny, sprzetowy (nie WinModem) (kosci Rockwell'a)
bedzie dzialac z WIN2K...
nie ma go w spisach sprzetu zgodnego, a producent (Zoltrix) nie udostepnia
driverow do niego dla WIN2K...

i mam pytanie do grupowiczow:
czy mozna zainstalowac taki modem w WIN2K na stadndartowych driverach?
moze udac sie go puscic chociaz na 28,8?

z gory dziekuje za odpowiedz, i przepraszam jezeli takie pytanie padlo juz
na grupie

Marcin Czerwinski