Virtual CD-ROM a oznaczenie dyskow i stacji

Autor: Piotr Jaruga (p.jaruga_at_bdk.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 08:45:39 MET DST

Witam - moze ktos sie zetknal takim problemem:
Na HDD mam dwie partycje oznaczone C i D. CD-ROM jest pod literka E.
Zainstalowalem wirtualny CD-ROM i chcialem aby byl pod literka F lub dalsza.
Niestety wpycha sie na E a "prawdziwy" cedek spada na F - co mi wybitnie nie
pasuje. Wcześniej mialem inny dysk (bez UDMA) i nie bylo problemow z
kolejnoscia ozanakowania. Teraz mam UDMA66 i nic. Grzebalem troche w
Rejestrze: zmienialem literki, kopiowalem, kasowalem /moze nie to co trzeba
;-)/ ale Virtual CD stale byl pod E.
Bede wdzieczny za kazda sugestie? Moze jest jakis programik do zmiany liter
dla dyskow albo jest taka mozliwosc w samym WIN 95?
pozdrowka
Piotr J