Re: DFI + Duron

Autor: DyzioS (ddus_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 07:56:16 MET DST

To możesz się rozczarować - wszak nie tak dawno nawet NVidia przyznała się
do błędów sterwników i niepełnej zgodnośći swoich kart z AGPx4 właśnie na
chipsetach VIA KT133.
Zalecano wręcz rezygnację nawet z AGPx4 tylko AGPx2 lub nawet AGPx1 jeśli
chciało się mieć pewność prawidłowego działania - tak więc twoje wymogi mogą
być "foggy"

PS. To nie są moje obserwacje ze swojego kompa tylko zasłyszane w I-necie

Daniel