Re: A to dziobak ;-(

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 02:59:12 MET DST

Uzytkownik "PePe" <piotr_at_alpha.net.pl> napisal w wiadomosci
> _-='` Michal Kawecki `'=-_ postanowil oglosic swiatu, ze:
> yup:)

> dzieki. na piotr_at_alpha.net.pl poprosze:)

Hmmm... zwracam honor. U mnie plik dn.ini pojawia sie dopiero w klonach DN,
natomiast w oryginalnym Dos Navigatorze rzeczywiscie jego funkcje spelnial
plik dn.cfg (który raczej trudno edytowac). Dopiero teraz udalo mi sie
odszukac i rozpakowac oryginal :-).
Najnowsza wersja DN open Source, z obsluga LFN, lezy na
http://www.nsk.su:80/~dnosp/download/dn15109b.rar.

--
Pozdrawiam
Michal Kawecki