Re: 3 pytanka

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 01:30:48 MET DST

On Wed, 20 Sep 2000 12:27:34 +0200, "Szwajcenegerek"
<szwajcenegerek_at_kki.net.pl> wrote:

>1. Do czego służy złącze (port) AMR na płycie głównej?

Do podłączania dedykowanych dla tych portów modemów i kart
dźwiękowych. Osobiście widziałem tylko modemy.

>2. Co daje wyjście TV w karcie graficznej? Czy to oznacza, że nie trzeba
>korzystać z monitora, tylko wystarczy podłączyć komputer do telewizora?

Nie. Oznacza to, że np. film DVD, który puścisz sobie na kompie,
będziesz mógł obejrzeć na telewizorze.

>3. Czy mając płytę obsługującą ATA/33 można dokupić dysk na ATA/66?

Tak.

>Jeśli tak, to czy ten nowy będzie w pełni wykorzystywał swoje możliwości?

Tak. ATA66 to nie prędkość dysku, tylko magistrali. Przydaje się to to
bardziej, jeśli np. podłączasz dwa dyski do jednego kanału, wtedy mogą
dalej pracować ze swoją max. prędkością. Do płyty z ATA33 możesz
spokojnie pchać dyski ATA66 czy nawet ATA100. Ewentualnie będziesz
musiał przestawić dysk w odpowiedni tryb programem ze strony
producenta dysku.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków