Re: dziwne laczenia US Robotics

Autor: Trane (trane_at_poczta.fm)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 17:47:49 MET DST

Użytkownik "Michał Matuszczyk" <mikemat_at_polbox.com> napisał w wiadomości
| czesc!!!
|
| mam 2 modemy:
|
| 1. webexcel 56K
| 2. US Robotisc sportster message plus
|
| i problem.
|
| webexcel laczy sie z predkoscia 37300
| us rob... z 28800
|
| linia jest nowa podlaczona do nowoczesnej centrali, na innej centrali i
| kompie (nie wiem czego wina), us rob... laczy sie z predkoscia 50340

Mam niekiedy podobne problemy. Nie wiem jak to wyglada w Tpsa w
Katowicach, ale w Bydgoszczy kilka miesiecy temu wymieniali jakis sprzet i
zaczely sie problemy. O ile sie nie myle, Tpsa nastawila sie na modemy
dostepowe na chipsetach Motoroli, a te nie za bardzo lubia sie z
procesorami US Robotics. Moj kolega, ktory ma taniutki winmodem oparty
wlasnie na procku Motoroli twierdzi, ze po tej zmianie sprzetu w Tpsa
transfery mu sie zdecydowanie poprawily i ma zero problemow. A ja i paru
znajomych ktorzy wpakowali sie w Roboticsa ma od tego samego momentu
jakies klopoty objawiajace sie czasem w ten sposob, ze modemy dogaduja
sie, predkosc jest prawie zawsze wynegocjowana na 49333 albo 50333,
odbieram kilkaset bajtow i polaczenie zamiera:-(((( Albo podobnie jak u
Ciebie, V.90 jest obcinany i lacze sie na jakies nedzne 28.800...

--
Pozdrawiam
Trane