Re: A to dziobak ;-(

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 20:58:14 MET DST

Użytkownik "DAREK" <darles_at_terabajt.pl> napisał w wiadomości

> Pliki jak to pliki, raz maja dlugie nazwy raz krotkie i nie sposob
> sprawdzac ich przed kazdym kopiowanie :-(
> Jednak dzieki za wskazowke, ciekawe czy jest Navigator pod Winde.

Już kiedyś odpowiadałem na to pytanie :-P. Owszem, nazywa się Windows
Commander ;-) i lepszego menedżera plików pod Windows chyba jeszcze nie
wyprodukowano. Co ciekawe, dopiero się doczytałem, że procedura kopiowania
oraz kasowania plików pod WC jest niezależna od metody stosowanej przez
Eksplorator Windows, stąd znacznie większa szybkość pracy i możliwość
uruchomienia wielu wątków jednocześnie. Dodatkowo, proces kasowania plików
może być znacznie przyspieszony poprzez rezygnację z korzystania z Kosza.
Odpowiedni wpis robi się w pliku wc.ini, szczegóły w FAQ na stronie autora
programu.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki