Ludzie pomozcie!!! problem ze skanerem

Autor: Duckye (whois_at_poczta.fm)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 18:56:20 MET DST

Witam!!
Ostatnio brat przywiozl skaner Plustek OpticPro UT12 (USB). Wszystko ladnie
podlaczylem, po wsadzeniu kabla do portu USB skaner sie zglosil,
zainstalowal (skierowalem go na plyte dolaczana do pudelka z nim) i odpalil
mi sie setup z plyty. Przechodze na drugi screen a tam pisze ze mam podac
imie, firme i serial. I tu kicha. Moj brachol zapomnial wziasc ksiazeczki i
nie mamy seriala. Tzn. udalo mi sie znalezc na sieci sterowniki (jakies
pol-polskie) przy ktorych jak zle wpiszesz to podaje ci sie niby dobry
serial (do USB i EPP, do USB jest taki: 52d298070635), wiec wlaczylem panel
sterowania/system/menedżer urządzeń/urządzenia przetwarzania obrazu/Plustek
USB Scanner/sterownik, wcisnalem aktualizuj sterownik i znowu go odeslalem
na plyte. Teraz przy pytaniu o serial podalem taki jak napisalem u gory,
zainstalowal mi sie USB i po restarcie kompa zawsze zglasza mi sie Action
Manager i pisze ze skaner nie jest podlaczony gdy bykiem w system/menedżer
urządzeń/ go widac. Przepraszam za dlugosc listu ale chcialem opisac caly
przebieg wydarzen bo moze to uproscic rozwiazanie. A wiec blad AM to moze
wina seriala??? jesli ktos bylby na tyle dobry podac serial do tego skanera
lub rozwiazanie tego problemu to bylbym strasznie wdzieczny. Czekam na
odpowiedz.
PS.Aha i u mojego brata skaner ten dzialal od razu po zainstalowaniu.
PS.2. Jazda 500 km po instrukcje nie wchodzi w gre.
Duckye