NAPSTER jako siec FTP - czy mozna przesylac pliki pli.zip.mp3, plik.jpg.mp3, program.exe.mp3, itd.

Autor: Jacek D. (koperacja_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 13:22:14 MET DST

> Ale nie musisz z tego korzystać. Wiesz, co instalujesz. Nie podoba
> się, nie instaluj i szukaj sobie mp3 na piechote. Coœ za coœ.

To by bylo wszyscy cacy, gdyby nie centralna serwerownia Napa,
ktora zbiera z kazdego kompa ten spis plikow, czy cale drzewo .

Dopiero potem nastepuje wyszukiwanie, tez w centralnej serwerowni Napa.

Ale tak mi przyszedl do glowy pomysl, ze mozna przeksztalcic
Napa w publiczna siec serwerow ftp.

Wystarczy do plikow exe, jpg, bmp itd itd.
dodac rozszerzenie w stylu I love you

czyli plik_nazwa.exe.mp3
      obrazek.jpg.mp3
      obrazek.bmp.mp3

+ video clipy + mp3 itd.

a z Napa robi sie publiczna siec serwerow ftp + bardzo szybka
wyszukiwarka + bardzo szybki transfer,
gdyz Napa jako chyba jeden z nielicznych, podaje jakie jest szybkie
lacze.

W koncu posty do usenet tez mozna tak czytac
jako usenet-posts.zip.mp3

Wiem, ze plik mp3 na standardowy header.

Ale otwarl droge dla nasladowcow, budujacych siec publiczno-prywatnych
serwerow FTP.

Jacek