POMOCY...problem z fontami

Autor: Luke (tlove_at_z.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 12:28:33 MET DST

Szanowni grupowicze mam nastepujacy problem:

Wystapily bledy na moim Seagacie, ktore byly spowodowane nakladaniem sie
dwoch fontow w jednym klastrze ( tak mi powiedzial Scandisc ).

No i usunal ( Scandisc ) niektore fonty.

Dysk dziala ok, ale problem jest w tym, ze zniknely fonty odpowiedzialne za
wyswietlanie przyciskow: zamknij, minimalizuj, maksymalizuj, nie ma tez
trojkacikow na paskach przewijania, ani trojkacikow w menu start.

Zamiast np. X - czyli zamknij jest jakies o. Zamias trojkacikow w menu start
jest 8 itd.

Czy ktos z szanownych grupowiczow wie ktore z fontow sa odpowiedzialne
tychze "znaczkow"

Pozdrawiam i dzieki za pomoc.

tlove_at_z.pl