Re: Fat 16

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 12:58:34 MET DST

>Ile maksymalnie Megabajtow moze obsluzyc FAT 16

Normalnie 2 Gb, jesli pod Winnt, to mozesz uzyc 64 kb klastrow i zaadresowac
4 Gb

>i czy mozna przejsc z FAT
>32 na FAT 16 przy pomocy Partition Magica 5.

teoretycznie mozna... a praktycznie - to zalezy od zajetosci dysku, jego
organizacji itd...

>Mam partycje 5 GB i chcialbym przejsc na FAT 16 tylko nie wiem czy cos sie
>nie pokaszani.

Oj pokaszani... patrz wyzej - pojemnosc, bedziesz musial przynajmniej 2
partycje zrobic. Niemniej jednak nie polecam FAT16 jesli partycja ma rozmiar
> 500 Mb (np. dla 2Gb partycji, gdzie klaster ma 32 kb to jednobajtowy plik
bedzie zajmowal 32 kb dostepnej przestrzeni dyskowej....)

Pozdrawiam