Problem - wypalanie EPROMa

Autor: d8b (d8b_at_underweb.net)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 11:26:21 MET DST

"Spalilem" juz trzy EPROMy !

Potrzebuje wypalic nowy software do pewnego urzadzenia (audio).
Otrzymalem plik newsoft.dat.
Pozyczylem programator PICCOLO (MicroMade)
Zainstalowalem najnowszy DOSowy program PICCOLO.EXE.
Nie obsluguje on niestety formatu DAT, jedynie BIN - tak wiec
zmienilem moj *.DAT na *.BIN (blad ?)
Wybralem odpowiedni rodzaj EPROMa (27C512) - automatycznie zostaly
zmienione dane ustawienia:

Alg: Quick Pulse
VPP: 12.75V
VCC: 6.25V

A oto jak postepuje:

FILE -> OPEN -> newsoft.bin (rozumiem, ze w tym momencie jest on
ladowany do bufora programu)

nastepnie:

Programmer - > Program -> Buffer (blad ? Powinno byc file ?)

EPROM zostaje zaprogramowany i zweryfikowany OK
niestety nie dziala urzadzenie....

Gdy robie:
Programmer - > Program -> File
otrzymuje liste wyboru z jedna nazwa mojego pliku BIN
Wybieram go (nie mam zreszta innego wyboru ;) i dostaje komunikat o
bledzie - WRONG PART SPECIFIED

Gdzie robie blad ?
Czy ten komunikat o bledzie swiadczy o tym, ze to powinien byc inny
EPROM ?

d8b
d8b