Re: Trojan - Napster skanuje dyski pecetow i udostepnia je dla osob

Autor: Wishmaster (wishmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 10:48:42 MET DST

"Jacek D." wrote:

> Zainstaluj Napstera i jak zobaczysz w konfiguracji, ze
> dysk C twojego kompa jest do wspolnego uzytku przez miliony internautow
> ze swiata i moga sobie sciagac pliki z Twojego dysku,
> a moze i cos wiecej (???)
> to od razu osiwiejesz ;-)

Ja sadze , ze od razu bym zobaczyl , czy ktos cokolwiek sciaga. Po prostu moj
kochany modem jest stronniczy i jak sciaga to rzadko powyzej 1 Kb/s. Ale jak
ma zrobic upload to wali na 3 Kb/s i wiecej , a to sie odbija na sciaganiu.
Jak narazie nikt nic ode mnie nie chcial to pewnie dlatego ze oni wszyscy
lubia ostrzejsze fotki niz te ktore mam u siebie...:-))

--
pozdrawiam,
Piotr Turek