Odp: Czy są procesory Intela 200MHz bez MMX??

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 10:36:27 MET DST

Oczywiscie że są.
Jednak to bardzo drogie i poszukiwane unikaty. Głównie potrzebne ludziom do
płyt wieloprocesorowych.
Rok temu taki jeden na giełdzie (jeszcze na Grzybowskiej) kosztował ok 600
zł.
Najmniejszy Pentium z MMX to 133Mhz - widziałem go w cennikach notebook'ów
jakieś firmy.
Jeżeli chcesz koniecznie wstawić szybszy procesor do starej płyty
to wyjściem może być przejściówka zasilająca + AMD K6 350.
Działa to podobno stabilnie na płytach VX ale według mnie całkowicie się
nieopłaca - sam się na to nie zdecydowałem

Pozdrawiam
    Artur.