Re: Jak podkrecic Celerona 400 ?

Autor: Joseph (mkont_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 23:56:41 MET DST

Celerki maja niezmienny mnoznik (i właściwie chyba wszystkie te nowe), mozna
je podkrecac tylko zwiękrzenie częstotliwości magistarali. Ja mam np. 433
(66X6,5) podkręcałem np na 81X6,5. czyli chodził na 525 MHz
Twoj ma 400/66=6,0 -> mnożnik musisz mieć 6,0 i tego nie da się ruszyć
(zabezpieczone fabrycznie :-) )
Acha małe wyjaśnienie, na magistrali 100 MHz Chodzą tylko PII i PIII celerki
mają 66 MHz - niestety :-)))

Użytkownik Marcin Góra <vader_at_fanthom.math.put.poznan.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8q83cj$jgs$1_at_news.tpi.pl...
> Mam Celerona 400 na plycie SOYO 6BA + III, probowalem go podkrecic ale nic
> tego - komp sie wiesza. Jak podkrecac celerony ? Chcialem go ustawic na
4x10
> 0, ale sie nie da - wyskakuje komunikat ze jest zafiksowany mnoznik na 6.
Wi