jaka OBUDOWE polecacie ?

Autor: Tawrosz Piaskowy (gekon_at_poland.com)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 23:25:40 MET DST

Dorwalem wlasnie plyte KT7 Abita, a ze nie mialem wczesniej obudowy ATX to
teraz musze sobie cos takiego sprawic. Mam pytanie jaka obudowe ATX
polecacie - zalezy mi w zasadzie na tym zeby byla duza (np. Big tower) i w
miare mozliwosci cicha. Nie wiem czy to jest powiazane ale chyba w duzych
obudowach sa w miare MOC'ne zasilacze (ok. 300W ?) - dobrze zeby miala cos
takiego :)

Jesli ktos moglby mi powiedziec gdzie znajde dobra obudowe Big Tower w cenie
powiedzmy nie przekraczajacej 400 zl to bede bardzo wdzieczny. Najlepiej
okolice Katowic i Krakowa.

pozdrawiam TP

e-mail: gekon_at_poland.com
icq uin: 41881185