PROBLEM - HELP, Aver 98 Phone - czy Nicam czy A2?

Autor: Fil (filip71_at_poland.com)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 22:34:56 MET DST

Cześć
    Potrzebuje szybkiej pomocy
PLIIIIIIIZZZZZZZZZZZ
Dzisiaj kupiłem kartę Avermedia phone 98/VCR. No i mam zgryza. Po czytaniu o
stereo i wielce użytecznym systemie A2 w Polsce i pożądanym NICAM-ie na
grupie, wielce ostrożny poszedłem na zakupy. Jednakże, gdy kupowałem nie
byłem w stanie stwierdzić razem ze sprzedającym czy w/w karta ma w sobie
obsługę NICAM czy A2 (na pudełku jest napisane to jako opcja). Pomóżcie, jak
stwierdzić czy to cudo ma obsługę NICAM lub A2 ale sprzętowo lub programowo,
ponieważ nie mam jeszcze żadnego źródła stereo a TVP1 mam z kablówki i jest
mono. Kartę mogę wymienić (gdyż sobie to zastrzegłem) przez dwa dni i
dlatego POMOCY, HELP
PLIIIIZZZZZZ.

Z góry dzięki za szybką reakcję

Pozdro
Fil

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/