problem z wyborem sprzętu :-(

Autor: MarciN (marcin_kaz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 22:11:43 MET DST

Witam
Sory, że zapodaję nudny temat i już wielokrotnie wałkowany, ale sam już nie
wiem co wybrać.
Mam obecnie PII 233, 128 RAM, Elsa Gloria L 16MB, i jakąś płytę ASUSa (nie
jestem specjalistą od sprzętu...)

Chciałbym kupić coś nowego bo na obecnym sprzęcie już wstyd pracować.
Kompa używam wyłącznie do pracy (grafika 2D, 3D). Nie jestem zwolennikiem
gier, a to jak wiem też jest ważne przy doborze sprzętu.

Potrzebuję rady jaką płytę główną i jaki procek. Na drugim planie - jaką
kartę graficzną (pewnie coś z GForce... ale nie koniecznie).

Cena nie jest zbyt istotna ale nie zamierzam jednak kupować paranoicznie
drogich nowości tylko dla tego, że są nowe i o np. 2% leprze od poprzedniego
modelu...

Myślę, że w grę wchodzić powinny procki typu PIII (ok. 500-700 MHz) lub
jakieś AMD (Athlon, Duron czy ten trzeci...)

Proszę o jakąś treściwą lecz pożyteczną sugestię.

Z góry dzięki.

MarciN