Re: PIII 450

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 20:41:49 MET DST

>Trzeba bylo uwazniej sluchac.
Mysle ze wsluchuje sie w ta grupe duuuzo dłuzej niz ty.

>O przegrzaniu slyszales (nawet takim bez podnoszenia napiecia)?
Tak o ile ci sie wiatrak spali albo radiator odpadnie w innych przypadkach
to nie mozliwe.
No jeszcze jak masz w PCecie 60stopni na skutek spalenia sie wiatraka od
zasilacza inne mozliwosci nie sa mi znane.

ROTFL.
>Cos klopoty z matematyka? Przy FSB=133MHz AGP masz na 89MHz.
Moj bład przepraszam :-)

> Co wcale nie
>gwarantuje, ze karta Ci pojdzie na takiej czestotliwosci, nie mowiac juz o
>100MHz -- niewiele kart tyle pociagnie. A juz _na pewno_ nie 95%
Sam mam TNT ASUS V3400 i chodzi na 100MHZ FSB/AGP = 1/1 płyta ABIT BE6-II
Słyszałes o side band off? Bo jak nie to sie nie odzywaj. TNT i TNT 2 ASUSA
pracuja jak trzeba co do ELSY to na 100% pewne.Co do Creativa pewne w 80% co
do Leadteka w 99% Nie interesuje mnie inne firmy moze Diamond ale tego nie
znam. Jak widzisz z przytoczonych przykladów praca prawie bezproblemowa.

>Chodzi wtedy, jak masz szczescie, albo specjalnie sobie dobrales elementy
>tak, zeby bez klopotu wytrzymaly te 41.5MHz.
Powiedziałem ze przy FSB75Mhz jest bez problemów a nie przy 41Mhz po za tym
41Mhz to problem w wiekszoci przypadkow dla HDD i SCSI a nie dla wiekszsci
kart PCI. I powinien dzialac w 90%.

>Odkad to IBMy, Maxtory i Fujitsu sa dyskami "dupnymi"?
Wrecz odwrotnie te własnie dyski uwazam za jedyne nie "dupne" comprendre?

>Tak jak wyzej:
>_wiekszosc_ dyskow przy 40 i wiecej MHz na PCI i wlaczonym trybie UDMA
>rozlozy Ci albo pierwsza partycje, albo komplet (zreszta do odratowania
-- leci zwykle tablica partycji). Tylko _niektore_ dzialaja bez zadnych
klopotow na takich wysokich szynach. BTW: jeden z modeli Maxtora rozklada
sie juz przy FSB=68 MHz.
Akurat mam Maxtora 2x HDD i dzialaja przy FSB 83Mhz bez problemu, co dysk to
obyczaj mozna by powiedziec.

>Jak nie wiesz, jaki masz dysk, to szansa jest raczej jak 20:1. Bo
>najprawdopodobniej w sklepie Ci wcisneli Samsunga, Seagate'a, Caviara,
>albo cos podobnego....
Jak wiesz ja wiem jaki mam dysk. I nigdy tzn od 91 roku nie kupowałem kompa
ze sklepu ale najczesicej z giełdy.Mój pierwszy komputer to 80386SX z 89roku
z 40MB HDD działajacym do dzis BTW firmy Maxtor.

--
Pozdrawiam