Re: co z tym LBA

Autor: Mars (ssza_at_asasda.sadfa.safda)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 20:35:21 MET DST

Andrzej Kosmala napisał(a):

> Ja wlasciwie szukam odpowiedzi czy cos sie nie popsulo w komputerze, bo
> poprzednio z
> LBA dysk 15 GB mial 15GB nie 520 MB. Czy to plyta czy co?
> Pozdrawiam
> Andrzej Kosmala
>
> --
> Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

Czesc
mialem podobnie z tym ze pod win 2000 chcialem utwozyc partycje, ten zapytal
mnie czy ma cos zrobic z wolumenami bo jesli nie to nie moze mi pomoc :). Ok
mysle sobie rob co chcesz ale zrob mi ta partycje. Brrr zamieszal zapisal i
efekt byl co najmniej dziwny: (dysk 3,4 GB) BIOS zaczal mi go wykrywac jako lba:
520 MB, o niech cie, padl mi dysk zaklalem, jako normal wykrywa ok ale nie
chodzi no bo nie moze. Co ciekawe po odpaleniu win98 i nieustawianiu dysku w
biosie jest on widoczny (Win98 nie korzysta z biosu) i dziala prawiadlowo ale
nie da sie wykonywac operacji na partycjach fdisk widzi 520 mb partition magic
nie widzi go wcale.I teraz najwazniejsze: u mnie problem rozwiazal sie w sposob
nastepujacy: odpalilem dystrybucje linuxa z plyty zobaczylem caly dysk (linux
nie korzysta z biosu) wycialem LINUXOWYM fdiskiem WSZYSTKO DO GLEBY, zapisalem
zmiany i .....dziala przwidlowo bios wykrywa ga jako lba 3,4 GB.
Do dzis nie wiem na czym to polega
Pozdrawiam