Jakie CPU Frequency Multiple dla CELERONA?

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 17:43:34 MET DST

Hej.

Wlasnie zbieram sie ostatecznie do zlozenia nowego sprzetu. Obecnie jestem w
trakcie "studiowania" pokaznej instrukcji plyty glownej. Napisano w niej iz
prawdopodobnie trzeba bedzie ustawic "CPU Frequency Multiple" dla procesora. I tu
mam problem poniewaz zupelnie nie wiem jaka wartosc powinienem wybrac dla
CELERONa II 633MHz FCPGA (mozliwosci jakie podaje instrukcja to: 2.0x, 2.5x, 3.0x
... 7.0x, 7,5x, 8.0x).

Czy mozecie napisac jaka wartosc powinienem ustawic i na jakiej zasadzie okresla
sie ja?

3mcie sie
P.