Re: Czy można obłożyć dysk

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 15:23:35 MET DST

WK napisał(a):
> Zadnych ladunkow nie ma i byc nie moze!
> Przeciez sa one odprowadzane np. przez przewod zasilajacy!

 Nie badz pewny na 100%, lepiej sie zabezpieczyc. Mam w domu model IBM
(40MB :))) ktory ma "gorna" klapke calkowicie izolowana od reszty -
nawet srobki sa polakierowane. Nie wiem, z jakiego powodu niestety. W
nowszych nie ma sie co martwic, to prawda, ale ... nic w zyciu nie jest
pewne.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl