Re: Opinie na temat AMD K7 z plytami GIGABYTE.

Autor: Zbigniew Mączyński (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 14:44:17 MET DST

Witam

Prawie dwa tygodnie temu kupiłem sobie płytę głowną Gigabyte 7ZM (powodem tej
płyta była atrakcyjna cena jaka zaproponował mi znajomy sprzedawca oraz co
najważniejsze bardzo pochlebne opinię na temat tej płyty i wersji \"bliźniaczej\"
ZX).

Na takiej płycie ZM chodzi u mnie Duron 600 Mhz , karta graficzna Riva TNT2
Microstar 128bit 16MB , karta dżwiekowa Aopen YAmaha 744 , karta sieciowa
Realtek PCI combo i aż trzy różne pamieci PC100 (dwa różne dimm 64mb i jeden
32mb)

Płyta chodzi bardzo stabilnie , jednakże spotkałem się z grą której nie mogłem
odpalic na Duronie - Turok2 demo .

Także widzaiłem bardzo pochlebne opinie o wersji tych płyt pod SlotA.

Uważam że jest to bardzo dobra płyta (Gigabyte 7ZM) za nieduże pieniądze .

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///