Re: Usypianie i budzenie komputera

Autor: Paweł Spychała (spychala_at_man.poznan.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 14:20:06 MET DST

maf wrote:

> Ludzie pomozcie.
> Mialem plyte TX baby AT. Usypianie i budzenie komputerka chodzilo bez
> problemow w roznych systemach (W95/98/NT, Linux).
> Teraz kupilem plyte ATX Microstara BXMaster i "za chiny" nie moge
> obudzic komputera po uspieniu na (na razie) Win98 SE pl.
> Probowalem pare roznych ustawien w biosie, ale nie mam koncepcji
> co robic.
> Mysz i klawiatura na PS/2, a obudowa ATX firmy Codegen (ale to
> chyba nie ma znaczenia) bez wylacznika sieciowego z tylu.
> Jesli temat juz byl to sorry (nie moglem znalezc).

> [...]

Ciezko wyczuc, o jakie "budzenie" tobie chodzi. Jezeli nie chce wstac z
przycisku na obudowie, to nie wiem, co poradzic... Jezeli chcialbys
wystartowac tego BXMastera z klawiatury, mychy czy po wpisaniu hasla, to
musisz przestawic jumperek za to odpowiedzialny na plycie (w poblizu
procka - pamieci, odpowiada za zasilanie klawiatury i mychy w trybie
wylaczenia).

powodzenia

Pawel