Need for speed high stakes

Autor: Rafal Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 09:25:19 MET DST

Mam problem. Mój sprzęt to: płyta Bxmaster, procek Pentium III 533 szyna 133
MHz slot 1, 64MB RAM 133, Karta grafiki ATI RAGE 128 Expert 2000. Problem jest
taki że w NFS-e nie mogę właczyć opcji lens flare bo niemiłosiernie skacze, a
druga sprawa to to że jak powiedzmy podczas jazdy zrobie pause to takie ciemne
plamy na teksturach migajš. Co to k@#$*a jest jak się tego pozbyć. Sterowniki
mam najnowsze, chociaż próbowałem ze wszystkimi dostepnymi do tej karty i nic.
Pomóżcie bo c#@j mnie strzela.
Pozdrawiam!!!