Re: problem TV z Pixelview NV 11

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 09:11:23 MET DST

> Prawdopodobnie masz uszkodzony kabel. Mozliwe tez ze jest on za dlugi.
> Jesli na karcie masz chipset TV Chrontel, to to bydle samo wykrywa czy
> wysjcie TV jest podlaczone z telewizorem lub magnetowidem (rezystancja 75
> omow), a jesli nie, to blokuje stosowna zakladke...

dziwi mnie jednak to, ze w tych samych warunkach jeszcze kilka dni temu
chodzilo wszystko bez problemu.

> Jedyna rada to zastosowanie normalnej dlugosci kabla (1m) i sprawdzenie
czy
> zadziala.

jasne dzisiaj przychodze do domku i robie przemeblowanie telewizji (ciekawe
co powie rodzinka ;-) ).

> BTW: u mnie chodzi spoko na kablu 6m (PixelView MX).
> Jesli nie, to polecam program TVOUT 2000 (czy jakos tak), ktory pozwala na
> przelaczanie TV<->monitor z klawiatury i nie wymaga zadnych konkretnych
> sterownikow (jesli sprzet masz OK to obraz na TV musi sie pojawic).

no wlasnie mam Chrontel-a i nie wiem czy jego uszkodzenie powodowaloby
uszkodzenie calej karty czy tylko padniecie wyswietlania na telewizje.

> Nie radzillbym tez nic podlaczac do wyjscia TVOUT, gdy komputer jest
> wlaczony. W gniazdku antenowym potrafi czasem byc calkiem niezly potencjal
> (kilka kV!) wzgledem masy komputera! Najlepiej polaczyc obudowe kompa z

masz racje wczoraj niezle mnie polaskotalo jak sobie przejechalem lapskiem
po chinch-u :-))

dzieki wielkie za odpowiedz, mam wielka nadzieje ze jednak tv w mojej karcie
dziala

zdrowko
ravi